Robert får kärlekstips av sin pappa

Så charmar Robert Pattinson tjejerna
Robert får kärlekstips från sin pappa

”Twilight”-skådespelaren Robert Patttinson har sin pappa att tacka för sin succé bland tjejerna. Roberts pappa brukar nämligen skicka mejl späckade med romantiska råd, tips och knep.

Ända sedan Robert kammade hem rollen som Edward Cullen i ”Twilight”-filmen har tjejer världen över varit som galna i den brittiska skådespelarhunken. 

När Robert gästade ”The tonight show with Jay Leno” häromdagen gjorde han ingen hemlighet av att han har sin pappa Richard att tacka för sin charm och konst att uppvakta kvinnor.

— Han skickar mig riktigt bra saker. Jag är ledsen att jag behöver göra det här men jag tycker att det var så gulligt... han typ ”Kära Robert, jag har tänkt på romantiska gester och en bra enligt mitt tycke är att kyssa en kvinnas hand. Det är mycket romantiskt och elegant. Så ta hennes hand, skaka den och sedan kyss den. Så imponerade jag på din mamma”, berättade Robert för Jay Leno, tittarna - och en rodnande pappa Richard sittandes i publiken.

källa: starlounge


Kommentarer
Postat av: julia

ta hjärna en titt på min blogg:)

2010-08-14 @ 18:54:28
URL: http://bieberlautner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0