Robert Pattinson har svårt att koppla av

Sedan första "Twilight"-filmen hade premiär har Robert Pattinson hunnit skaffa sig miljontals fans världen över, han har dagligen skrikande tonårstjejer efter sig och ett hektiskt promotningsschema för filmerna. Inte undra på att den 24-åriga stjärnan känner sig stressad ibland.

När Robert var i Japan för ett tag sedan försökte han slappna av och bestämde sig för att gå och få en massage. Men massagen fick motsatt effekt och gjorde skådespelaren bara ännu mer stressad.

— Jag fick en massage i Japan för att försöka slappna av. Jag satt och väntade i en och en halv timme. Så jag blev 15 gånger mer stressad av att bara sitta där och vänta, vilket fick mig att tänka att jag aldrig skulle göra det igen, berättar Pattinson för Now magazine.

Trots ett tappert försök till annan avkoppling lyckas ”Twilight”-hunken ändå leva harmoniskt.

— Det är som när jag lyssnar på musik, det gör jag för att bli inspirerad till att skriva musik. Så allt jag gör är för att skapa något. Jag behöver egentligen inte göra andra saker för att slappna av, avslutar Robert.

Robert Pattinson kan inte koppla av

Källa: msn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0