Robert Pattinson hyllar Kristen Stewart


Rob kärleksbombar Kristen

Robert Pattinson
, 24, hyllar ”Twilight”-kollegan Kristen Stewart, 20, och öser komplimanger över henne i en intervju med ryska tidningen Grazia. Han berättar bland annat att de har ett nästan telepatiskt förhållande.  

— Vi förstår varandra utan att behöva säga något, förklarar han.  

Redan när den första ”Twilight”-filmen lanserades 2008 började det ryktas om en romans mellan de båda huvudrollsinnehavarna Rob och Kristen. Det intensivaste skvallret har nu lugnat ner sig och Rob tar tillfället i akt att rosa Kristen.  

— Jag gillar särskilt att hon är som jag, hon låter inte fans och medieintresset stiga henne åt huvudet. Hon är sann mot sig själv och väldigt smart för sin ålder.  

Rob förklarar att Kristen alltid finns där när han behöver prata av sig.  

— Jag kan berätta för Kristen om alla mina problem, säger han.  

— Hon bryr sig verkligen om mig och det är jag djupt tacksam för. Hon är den ärligaste och mest genuina person jag någonsin träffat. Hon lyssnar alltid och ger goda råd.  

Den populäre engelsmannen hyllar även Kristens utveckling som skådespelerska.  

— Hon har mognat för varje film. Under arbetet med ”Eclipse” så insåg jag verkligen att hon har vuxit och blivit en kvinna.

Källa: Starlounge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0