Eclipse

Hej! Nu kommer jag från BION! Jag var på eclipse (igen) och det känndes som om den var bättre än sisst!!! Jag skulle ta med mobilen så jag kunde fota något där, men den var urladdad ( D= ) och då gick det inte liksom...
från det ena, till det andra :D
Jag vill att min blogg ska vara så bra som möjligt, så jag vill att  ALLA komenterar och berättar vad just DU vill att jag ska skriva. Kanske vill du att jag ska ha en tävling? (Skriv i sånna fall vad för sorts tävling.) Eller vill du veta något särskilt om något som berör Twilight-serien? (Du kanske te.x vill veta vilket år Robert Pattinson är född och då försöker jag ta reda på det) Eller vill du kanske att jag ska intervjuva folk? (ja då fixar vi det :D)
Allt är upp till DIG!!! Komentera och andvänd FANTASIN!!!

//Felicia

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej..



Tack för din komenatr i min blogg...

Måste säga att du har en jätte bra blogg:)

Själv så har jag inte sett 3:an ännu men tro mig det ska jag göra snart:)



Ha dte bäst



KRamar

2010-07-25 @ 07:54:43
URL: http://www.nillann.blogspot.com
Postat av: Elin&Lisa

Ja!

Twilight äger :D

2010-07-25 @ 12:49:12
URL: http://aalskatwilight.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker din blogg är grym :) uppdatera med nyheter ofta så är jag nöjd :)

2010-07-25 @ 23:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0