Intervjuv med Erika

Ja detta kommer bli en intervjuv med Erika 13 år.



Felicia.Följer (eller kommer du börja följa) du min blogg?

Erika.Jag kommer börja följa din blogg!

 

F.Varför?

E.För är den är bra.

 

F.Vad handlar Twilight om för dig?

E. Jag tycker det handlar om kärlek och att en människa kan vara tillsammans med en vampyr! Och det är ju också en lite kamp för Bella när Jacob blir kär i henne också! :) Jag dyrkar verkligen hela the twilight saga <3

 

F.Har twilight något budskap tycker du?

E.Ja det tycker jag faktiskt! Budskapet är ungefär att kärleken är allt som betyder nåt! Även om Bella är en människa och Edward är en Vampyr så älskar dom varandra.

 

F.Vilken av karaktärerna är bäst och varför?

E.Jag gillar Edward Cullen/Robert Pattinson lite extra! För jag är ju Team Edward! Och för att han är ursnygg och är en Vampyr ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0