Robert Pattinson förstår inte tjejer


Robert Pattinson och Emilie de Ravin (Photo: Solarpix / Bilder PR)

Robert Pattinson och Emilie de Ravin (Photo: Solarpix / Bilder PR)

 

Robert Pattinson " förstår inte tjejer " .

Den 24 -årige skådespelarens "Twilight"-motspelerska Ashley Greene hävdar att Rob - som först hittade berömmelse spelar Cedric Diggory i "Harry Potter och den flammande bägaren "- ständigt är förvirrad av uppmärksamheten han får från kvinnor. Hon berättade för Seventeen magazine : "Han inte förstår flickor. Han får mycket uppmärksamhet från dem, men han kan inte riktigt förstå det eftersom att han före "Twilight" , bara var killen från " Harry Potter

Trots hans status har Ashley aldrig kär i Robert - som dejtar hans andra "Twilight"-motspelerska Kristen Stewart - eftersom de saknade " kemi ".

" Har jag har känner kemi med Kellan Lutz ? Jag har definitivt tänkt på det. Men han är en av mina bästa vänner , men om vi någonsin skulle ha något romantiskt ihop, skulle vi ha haft det för flera år sedan. Jag gillar att ha honom att prata med om andra killar för att få ett manligt perspektiv. Jag vårdar verkligen vår relation , så jag inte skulle vilja gå på date med honom. "

Samtidigt hävdar Robert att han klippte av sina långa lockar för att han hade huvudlöss .

Han skämtade : "Jag fick ett fruktansvärt angrepp av nits och jag var tvungen att raka det hela . "


Robert Pattinson und Kristen Stewart ( Foto: Pixplanete / Bilder PR)

Robert och Kristen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0