Robert Pattinsons favoritscen i Eclipse. Din oxå?

I en intervju med Turkiets Ok Magasine berättar Robert Pattinson om sin favoritscen i "Twilight Saga: Eclipse." 

"Det finns en scen där Bella kysser Jacob," sa Pattinson till tidningen. "Hon kommer tillbaka för att be om förlåtelse och Edward är mycket förstående angående detta. Jag tycker att detta är en mycket trevlig stund. " 

När Pattinson fortsätter att diskutera scenen, och varför det är hans favorit, avslöjar han de svårigheter han upplevt, som skådespelare, att ansluta till sin vampyrkaraktär. 

"Detta är den enda scenen i hela serien som jag kan identifiera mig med Edward, säger Pattinson."Jag tror inte det finns många killar som kan göra detta och för mig är denna scen är ett tecken på att han är en bra kille ..." 

Är detta din favoritscen i "Eclipse" också?

KOMMENTERA!!!!



Kommentarer
Postat av: Mr ryggrad

Twilligt är bra! :)

2010-07-24 @ 14:41:38
URL: http://marreprodukt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0