Glöm inte att göra dessa sakerna när du går in på min blogg...

Hej! I detta inlägget ska jag berätta lite grejs som ni inte får glömma!!!


NR1...komentera
NR2...tipsa vänner, familj, släkt och folk som ser ut att gilla twilight (tipsa om min blogg menar jag)
NR3...komma tillbaka igen nästa dag såklart!!! det är nog den viktigaste saken, att komma tillbaka!!!
Kommer ni ihåg detta varje gång ni går in? Jag men va bra! Då får ni en twilightbild på rob, kristen och stephenie...
Kramar felicia!!!















Kommentarer
Postat av: ida

Jag har en tävling på min blogg:DDD STOR vinstchans:) det enda du behöver göra är att kommentera "jag vill vara med och tävla:)"! :D och om du vinner så länkar jag till din blogg så du får fler besökare:D kram!

2010-06-22 @ 16:01:02
URL: http://idajosefine.blogg.se/
Postat av: ida

1 juli:D

2010-06-22 @ 16:07:11
URL: http://idajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0