Kristen Stewart: Det var jobbigt att kyssa Taylor Lautner

I tredje "Twilight"-filmen kysser Bella sin varulvsgranne Jacob. 
En kyss som flera fans har väntat på, men Kristen tyckte inte att det var en lätt scen att spela in. 
- Det är så mycket emot allt som Bella alltid har varit, säger Kristen Stewart enligt Usmagazine.com.

I "Twilight Eclipse" har Kristen Stewart några intima scener med motspelaren Taylor Lautner. Något som den 20-åriga skådespelerskan inte var helt bekväm med. 
- Taylor och jag har haft så kul med de här scenerna, eftersom våra intima scener är så få och inspelade med så långa mellanrum - och konstiga, säger Kristen Stewart.

 

BÄSTA KYSSEN

Men det finns en scen som Kristen tyckte var rolig att spela in. När Bella sover mellan Edward (Robert Pattinson) och Jacob (Taylor Lautner) i ett tält och måste ligga nära Jacob för att behålla värmen. 
- Bella ville alltid att Jacob och Edward skulle komma överens och det är kul att det händer medan hon sover mellan dem, säger Kristen enligt den amerikanska sajten Usmagazine.com. 
På frågan vem som är bäst på att kyssas vill inte Kristen välja mellan Taylor och Robert, utan väljer i stället en annan före detta motspelare, 
- Jag kommer att säga Dakota Fanning, eftersom det blir enklare så.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag HATAR Taylor... =( =<

2010-06-17 @ 10:41:26
Postat av: Emelie

Men Robert är MYCKET bättre!!<3

2010-06-17 @ 10:43:33
Postat av: Felicia ägare av bloggen

jag vet!!!

2010-06-17 @ 10:44:00
URL: http://twilighteclipse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0