Taylor tappar musklerna

18-årige Taylor Lautner, som bland annat spelar Jacob Black i ”Twilight”-filmerna, har blivit en sexsymbol världen över, mycket tack vare sin omtalat biffiga överkropp.

Men att hålla sig tillräckligt muskulös för rollen är inte det lättaste. Lautner avslöjar nämligen att han förlorade sina muskler inför inspelningen av ”Eclipse”, den tredje filmen i succéserien. Och han fick jobba hårt för att komma tillbaka till varulvsformen.Twilight-abs Taylor Lautner på omslaget av Rolling Stone.

– Vi har varit så upptagna med att marknadsföra filmerna att jag inte har haft tid att gå till gymmet. Jag hinner inte äta och det resulteraterade i att jag har gått ner 2,5 kilo. Det är jättesvårt att gå upp de kilona igen, säger han enligt Access Hollywood.

Taylor Lautner säger sig också vara hjärtligt trött på att all uppmärksamhet han får för sin kropp.

– För mig handlar det handlar bara om en karaktär som jag spelar, säger han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0