Ny fanfic?

Hej! Jag undrar om ni vill att jag ska starta en ny fanfic på min blogg?
I sånna fall, vad ska den handla om? Ska det vara något med twilight, typ ur ett annat perspektiv? Eller...
Jag låter er bestämma!
Anledningen till att jag vill starta en fanfic är att det kanske kan fixa lite fler besökare? Jag vet att jag är riktigt dålig på att uppdatera, och jag försöker ta tag i det, men nu har nästan alla besökare försvunnit, och det är bara inne några få om dagen! Vad ska jag göra? Nu när nästan alla besökare har försvunnit så känns detta mer som en dagbok som ingen vill läsa (förstår ni vad jag menar?) Och när ni väl är inne så är det ingen som kommenterar... Oops! Detta skulle inte bli ett klagoinlägg så vi går tillbaka till det gamla ämnet!
Så om just DU vill att jag ska starta en fanfic på bloggen så kommentera och berätta vad du tycker den ska handla om!
Och så får ni en liten bild :D
Jag vet att i alla fall några av er gillar Alice Cullen (Ashely Greene)
Och jag hittade en liten (Liten och liten, ganska stor) bild på Alice, och
Det är någon (Jag vet inte vem) som har ritat den! Säg vad ni tycker!
Bra eller dålig konstnär?
Jag fick inte med hela bilden på sidan, men ni förstår nog! :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Läs min fanfiction - det är en fortsättning på Breaking Dawn, den är ur Renesmees perspektiv(för det mest) och den handlar om henne och Jacob..

2010-11-09 @ 17:56:47
URL: http://fanficwarmandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0