Nya intervjuer med Kristen om Breaking Dawn och WTTR

Det har kommit ut några nya videor med intevjuer med Kristen Stewart från när hon har promotat filmenWelcome to the Rileys som har premiär i USA i slutet av oktober. I videorna nedan så pratar hon om Welcome to the Rileys och The Twilight Saga: Breaking DawnVarning för Breaking Dawn spoilers!
Nu när jag endå håller på, så måste jag bara tacka för alla fina kommentarer, och så måste jag säga att när ni tycker så så kan jag inte sluta skriva!!!
Jag undrar om det är någon som kan göra en header till bloggen? Kanske börjar bli dags för det nu...
Kan DU göra en header så kan du maila till [email protected] och om det är många som har fina headers kanske jag kan göra en tävling av något slag... eller vad tycker ni?
Jag gjorde en liten upptäckt här om dagen, och det var att jag kunde slappna av och tänka mycket bättre när jag lyssnar på en ljudbok. Jag har provat med flera olika men det funkar bara med twilight-serien...
Konstigt...!
Nu ska jag gå och lägga mig och lyssna på om jag kunde drömma :D
NATTI NATTI!!!

HM... Undrar vad Bella skulle säga när om hon var här nu...
kanske good night? Något bättre förslag?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sweet Dreams kanske? haha

2010-10-20 @ 09:48:04
Postat av: lina

Vad bra ! för jag vill INTE att du ska sluta blogga ! =D du har en jätte kul blogg att läsa ju! :D :D :D :D :D

2010-10-20 @ 15:39:34
Postat av: Erica

Du förtjänar lite mer kommentarer och jag har varit dålig på det. Men jag läser din blogg nästan varje dag och gillar den superdupermycket.blir nästan lite deppig när det inte har skrivits på bloggen på för lång tid hahaha

2010-10-20 @ 15:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0