Bilder på R-Patz, gästbloggare och tangentbord

Hej hörrni! Jag har lite fullt upp... och dessutom har tangentbordet snart slut på batteri så ni får förlåta mig fall det till exempel står twlight i stället för twilight för då är det tangentbordet som krånglar!
Från det ena till det andra. Jag hittde en video med bilder på Robert Pattinson :D
Tänkte visa den :D
(och till alla er som gillar taylor mer, nästa gång blir det kanske han :D)
Vad tyckte ni? KOMMENTERA!!!
Från det ena till det andra (igen) Som ni vet söker jag en gästbloggare. det börjar bli ett litet akutläge nu! Så snälla kommentera så jag får in någon gästis!!! Superviktigt! KOMMENTERA (igen, eller i samma kommentar...)

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag skulle verkligen vilja gästblogga här. DU kan väl mejla mig:) <3

2010-09-16 @ 18:56:38
URL: http://fanficwarmandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0