Josefine - en av gästbloggarna

Hej! Jag har mailat lite till Josefine som ska gästblogga här och detta är en liten hälsning från henne :D
"Hej, jag heter Josefine. Jag är 12 år, går i sexan och jag ska gästblogga
här en tid framöver. Felicia har som sagt mycket med läxor och annat nu,
och jag har tid över och jag älskar verkligen twilight så det passar bra
för både mig och henne. Jag har läst alla Twilight böcker flera gånger.
Jag har läst Eclipse(på svenska) sju gånger. Mitt rum är fult med Twilight
affischer och andra prylar. Jag är mycket med mina kompisar och så. Ni
kommer nog få många inlägg från min del.

Josefine"

Så skrev alltså Josefine som ska gästblogga här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0