Kellan Lutz vill att Emmet ska skratta

Twilight-stjärnan Kellan Lutz har sagt att han vill att hans karaktär Emmett ska skratta under den stora födelse-scenen i Breaking Dawn.


Lutz, 25, kommer reprisera sin roll som Emmett Cullen när den slutliga filmen börjar spelas in nästa månad.
Den sista filmen, som är uppdelad i två delar, kommer att visa den blodiga födelse av Edward och Bellas dotter Renesmee och Lutz sa att han ser fram emot det.


Han sade till E! Online: "Jag älskar sättet att de kommer att visa det på. Jag trodde verkligen att skulle vara en riktigt tuff sak att visa. '


Han tillade: "Jag tycker de borde visa det och har Emmett i bakgrunden skrattar."


Skådespelaren tillade att inspelning kommer att börja nästa månad.


Han sade: "Vi börjar någon gång i oktober och håller på hela vägen till slutet av april.Jag har bara provat ut kläder och kontaktlinser än så länge.



Kellan Lutz - 'The Expendables' World Premiere - Arrivals

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0