Robert Pattinson ställde upp på bild med ett fan i London igår






Robert Pattinson ställde leende upp på ett foto i London igår kväll England på Marcus Foster-spelning.
På bilden (ovan) sågs han med en kvinna som heter Lynne som avslöjade att Rob gjorde hennes kväll lyckad med all sin vänlighet.

Hon berättade att hon är en admin för en av hans Facebook fan-sidor, och att hon skickade honom en present, men han hade inte fått den ännu. Hon avslöjade också att han var mer än typ när hon bad att ta en bild med honom. Hon sade: "Ett par andra fans tog bilder så jag frågade om han skulle ha något emot att ställa upp på bild med mig och han svarade vänligt javisst".

Jag berättade för honom om en Ren & Stimpy t-shirt vi skickade honom som en del av hans "välkommen-hem-present" och han skrattade. Jag sa att du måste bli riktigt trött på människor som ber dig om bilder och att jag var ledsen att frågade och sa att han inte hade något emot, det var okej och han menade det. "

Tydligen var Robert där eftersom han är vän med Marcus Foster som spelade en spelning där. Hon sa Rob var glad att se honom spela där, med, "Du kan se den rena glädjen i hans ansikte när hans kompis Marcus Foster stod på scen och gjorde sin del av konserten. Och jag hörde honom skratta högt när vi lämnade stället. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0