Konstig twilight-dröm...

Jag bara MÅSTE berätta en sak!
I natt så drömde jag en jättekonstig dröm! Men jag blev jätteledsen när jag vaknade och märte att det faktiskt bara var en dröm...
Okej, såhär var det:
Jag och två till stod och skulle betala för biobiljetter till Breaking Dawn. Jag kände en av dom men den andra vet jag inte ens vem det var.
När vi skulle betala så sa den jag kände att hon var 7 (vet inte varför, hon är 12)
Sen när vi skulle gå in och sätta oss... SÅ VAKNADE JAG! :'( Jag ville ju så gärna se Breaking Dawn!
Jag har så många gånger skrivit på bloggen att jag håller på att bli galen av törst efter Breaking Dawn. Nu HAR jag blivit galen! Jag vet inte vad jag ska göra! Snälla kan ingen skynda på Breaking Dawn? Eller i alla fall lägga ut en Trailer?
Finns det någon här som kan tyda drömmar? Vad Betyder denna twilight-drömmen? Har DU haft någon skumm Twilight-dröm? Kommentera och Berätta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0