Vinn filmen Twilight gratis!

Nu ni! Nu blir den en utlottning på bloggen!
Jag tänker lotta ut den första delen ur serien. Filmen TWILIGHT. Har du glömt köpa den? Har du tittat sönder den? Ta tillfället i akt!!!
Men jag tänker inte börja utlottningen förens jag har nått 100 UNIKA besökare på EN dag, och inte innan jag har fått minst 50 kommentarer på detta inlägget! Vill du vara med i utlottningen? Kommentera då, skriv namn, efternamn, stad, ålder, e-post och eventuellt blogg.
Tipsa era nära och kära om bloggen så att utlottningen tar fart :) Om jag når 300 unika besökare så ökar jag priset med något extra, når jag 400 besökare så utökar jag priset ännu mer! når jag 450 bes så blir det mer, 500 ännu mer, 550, ännu mera, osv :) dvs från 400 och uppåt så utökar jag priset för var 50 besökare :) Det betyder att det blir fler vinnare :) Även om alla kanske inte vinner en film, så kanske många vinner något litet...? plus, såklart att en, eller flera vinner en film :) Då så! TIPSA NU ALLA DU KÄNNER SÅ ATT DU HAR STÖRRE CHANS ATT VINNA!!!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Robert pattinson blogg

Hej! Gillar du Robert Pattinson? Om svaret är ja tycker jag du ska klicka dig in på min blogg som håller dig 100% uppdaterad om Rob!



Ps: Hoppas det är ok att jag gör lite reklam om din blogg! Inget illa menat...

2011-08-09 @ 12:42:03
URL: http://rpattzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0