Berättelse

Jag tänker börja skriva en berättelse på bloggen :) Jag kommer hitta på men också ta delar ur mitt riktiga liv.
Jag börjar nu :P
Jag gick upp på rummet och smällde igen dörren så hårt jag kunde. Åter igen hade jag fått ett av dom där raseriutbrotten.
Jag satte igång datorn. Klockan var 10 över 9 och jag skulle snart sova för att orka upp till skolan nästa dag.
Det var torsdag vilket innebar att jag just kommit hem från dansen.
Jag stängde av datorn och drog om mig morgonrocken. Jag gick ner och duschade. Sen tog jag med mig en macka upp och la mig och läste en liten stund.
När jag släckt lampan tog det bara ett par minuter innan jag sov. Jag hade precis fått tillbaka min mobil som jag glömt på dansen veckan före och nu kunde jag äntligen ställa den på väckning :)
Bra början?
Bara så ni vet, för att det ska bli lättare att läsa kommer själva BERÄTTELSEN vara i fettext text och övrigt i vanlig text :) Eller ska jag göra tvärtom?
Och på tal om att sova... God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I like!!

2011-03-25 @ 09:56:29
Postat av: sofiegotthold

- har just nu dagens fråga i min blogg! kika gärna in och svara vad just du tycker, hiss eller diss? :)



http://sofiegotthold.blogg.se/2011/march/dagens-fraga.html#comment

2011-03-25 @ 16:12:36
URL: http://sofiegotthold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0