"Kära dagbok..."

I srället för att skriva en berättelse kommer jag typ skriva "dagbok" på bloggen :) Bra ide va!?
I morse gick jag upp ganska tidigt :) Jag skyndade mig att packa gympapåsen och klä på mig. Sen slängde jag i mig frukost och väntade på att min kompis Julia skulle komma så vi kunde cyckla dom 5 kilometerna till skolan. När julia kom skyndade vi oss iväg eftersom vi redan var ganska sena men sen kom vi i tid i allafall. Jag vet inte hur vi lyckades men det gjorde vi :) På morgonen hade vi drama och jag har varit hes i flera dagar nu, men trots det var jag tvungen att spela arg... (Nu är jag hesare än någonsin kan jag berätta :P) Sen hade vi rast, lite veckonytt (typ en tävling mellan A, B och C på vår skola, jag går i A som just nu leder :P) och sen hade vi lunch och sen idrott (jobbigaste passet på länge :P) sen hade jag piano :) Jag har Mamma mia i läxa :) Svår men rolig att spela :) Efter skolan cyklade jag och Julia hem till Julia och kollade lite på film, spelade ett spel och körde brev. Det var jätteroligt :) Sen cyklade jag hem när klockan var typ nio men på vägen hem trillade jag :( Jag slant med foten och nu har jag jätteont lite över vänster höft :( Jag kunde knapt få upp cyckeln som hamnat över mig och det var jättejobbigt! Jag kommer få ett gigantiskt blåmärke :P I morgon kl 11.00 blir det pianotips från Patrik Jablonski :) Han är typ en världskänd pianist :) Nej usch! Nu är jag trött efter en jobbig skolvecka! Ska lägga mig och läsa eller rita lite nu :)
God natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: MA

Låter som en jobbig dag! Natti natti

2011-03-25 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0