Sjukt sjuk

Usch! Min hals gör jätteont! Huvudet oxå! Hoppas inte att det är en halsfluss påväg! Så fort jag reser mig upp så gör det jätteont i mitt lilla huvud! Gud! Vad ska jag göra!? Jag ska ju åka skriskor i morgon! Ska jag bara skippa det eller!? Kan någon berätta vad jag ska göra!? *suck* mamma köper lite glass till mig. Hoppas att det hjälper lite iallafall. Ett paket med jordgubbsglass och ett paket med typ någon nöt/vanilj glass. Lyxglass av märket glassotto.
Trots att jag känner mig gättekraslig ville jag inte vara ensam hemma när familjen skulle äta middag hos mormor och morfar, så nu sitter jag här i bilen med mitt huvud och min hals. Förövrigt så känns mitt huvud som en stenbumling. Usch!!! Men efter att ha sminkat mig lite så såg jag iallafall lite fräsch ut.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Frisk nu?? Du skriver ju inget!!! SKRIV!!! UPPDATERA!! VARJE DAAAAAAG!

2011-10-04 @ 13:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0