sprutad arm...?

Usch! I dag tog vi en spruta i skolan! Det var HEMSKT! Jag spände armen så det gjorde så sjukt ont!!!
Efteråt fick jag ligga kvar en liten stund... Jag fick lite tidningar som jag tappade ner under sängen :S Det gör fortfarande lite ont i armen... Stackars mig! Jaja, jag antar att det går över!
felicia_fotograf (MMS)
Och så hade vi skolfoto också i dag! Tyvärr kan jag inte fixa skolfotot, så ni får se en bild på trötta lilla jag istället :)
felicia_fotograf (MMS)
Nu ska vi se, om jag kan ta lite te, och sen vara sund och läsa en stund :)
Det betyder att jag ska ta lite te och läsa lite ;)
Jag frågar er igen, vad vill ni läsa om?

Kommentarer
Postat av: Linn

Natti!!!!!!!!

2011-09-23 @ 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0