Har du stenkloll på twilight? gör testet så får du se!!!!

Har du stenkoll? Är du totalt beroende? Eller bara sådär lagom uppdaterad inför Eclipse? Sätt dina kunskaper på prov i två test. lägg ihop poängen och få reda på om du är ett äkta twilightfan!!! Fuska inte!!! och kommentera vad du fick för poäng! Jag fick full pott!!!
När du har gjort testet så mailar du till [email protected] och i mailet ska följande stå:
1 Alla dina svar numrerade te.x
1-1
2-X
(det är kanske inte dom rätta svaren så utgå inte från det)
Din mailadress ska också stå med så jag kan maila hur många rätt du får!
Om du inte förstår maila till ovanstående mailadress.
Lycka till!!!!



Test ett: Vad hände egentligen?

1.Vilket bilmärke kör Edward?
1.Volvo
x.Saab
2Ferrari

2.Vad handlar mardrömmen om(den som Bella drömmer på sin födelsedag?)
1Att Edward har gjort slut
x.Att hennes farmor inte vill träffa Edward
2.Att hon är sin farmor

3.Vampyrerna har flera lagar men bara en som faktiskt följs. Vilken?
1.Att hemlighålla släktens existens
X.Att aldrig dejta en människa
2.Att inte döda någon av sina egna

4.Vad använder Jacob för att torka bort blodet i Bellas panna efter att ha kört omkull med motorcykeln?
1.En näsduk
X.Sin tröja
2.Hushållspapper

5.Hur många invånare har Forks?
1.3120
X.5040
2.29 500

6.Vad har Edward i cd-spelaren när Bella hälsar på första gången?
1.Debussy
X.Tjajkovskij
2.Black Rebel Motorcycle Club

7.Hur gammal är Edward?
1.200
X.109
2.108


Test två: Vem säger vad?

1."Jag bokstavligt talat stöter bort teknik just nu"
1.Jessica
X.Bella
2.Bellas mamma

2."Han ser på dig som om du vore käk"
1.Mike
X.Jacob
2.Bellas Pappa

3."Lek inte med våran mat"
1.Victoria
X.Laurent
2.James

4."Ålder är bara en sifra baby"
1.Bella
X.Edward
2.Jacob

5."Du är som din egen sol"
1.Bella
X.Edward
2.Carlisle

6."Man kan inte lita på vampyrer, tro mig"
1.Edward
X.Jacob
2.Alice

7."Det här beteendet är inte normalt. Ärligt talat så skrämmer det skiten ur mig"
1.Jacob
X.Bellas pappa
2.Bella




Kommentarer
Postat av: Andrea

Hehe, testet kommer från tidningen Eclipse (Julia stars) va? :) Hehe, gjorde den där och fick alla rätt x''D Me goes Eclipseberoende! =D=D



//Andrea (Adair på s.s ;))

2010-07-02 @ 21:40:33
URL: http://www.andreaaaslife.blogspot.com
Postat av: Felicia

:D

2010-07-02 @ 23:28:57
URL: http://twilighteclipse.blogg.se/
Postat av: Nellie

Hej jag skulle vilja vara med i tävlingen.

Jag fick full pott.

Jag älska twilight rent ut sagt

2011-01-30 @ 09:08:14
URL: http://theteam.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0