dagens blogg

Okej då, dagens blogg tävlingen var ju ingen höjdare...
Finns det något jag kan göra för att få fler besökare?
Vad vill ni läsa om?
Jag har lite frågor till er. Om ni känner för att svara, så svara ärligt!
Fråga 1, Besöker du min blogg ofta?
Svarsalternativ:
Ja, nästan varje dag!
Nej första gången
ca 2-4 dagar i veckan
Mer sällan

Fråga 2, Hur hittade du hit från första början?
Eget svar

fråga 3, vad vill du läsa om?
eget svar

Fråga 4, Brukar du tipsa folk om den här bloggen?
Ja, händer hela tiden!
Nej, aldrig...
Någon gång då och då :)

Jag skulle vara väldigt tacksam om ni ville ta er tid att svara på dessa frågorna...
KRAM!

Kommentarer
Postat av: dagenesblog

hej!

Om du vill ha mer besökare till din blogg tycker ja du ska kika in på min blogg,

Den är ENDAST till för att uppmärksamma andra bloggar,kanske din? :)



du kan ex. nu vinna en gästbloggning + en länk till din blogg, superbra om du vill locka till dej nya läsare :)



http://dagensblog.blogg.se/2011/august/utkast-aug-3-2011.html#comment



hadegött!:D

kram

2011-08-16 @ 14:03:46
URL: http://dagensblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0