Gulligt

Hejsan!
I natt kl typ ett så fick jag en kommentar. Den löd såhär:
Hey girl!! Vart är du?? Jag blev så glad när du äntligen började uppdatera din blogg men nu är du borta igen!!!!!!
Tänk på oss fans!! Du har faktiskt fana you know... Kram och kom tillbaka!! Mer twilight guide!!!!!!!
Jag vill bara berätta att det här gör mig helt rörd! Det finns så gulliga människor!
Tack så mycket SANNIS för din söta kommentar!
Ni kan alla tacka Sannis för att jag börjar skriva igen! Tusen tack!
Sen har jag en viktig liten fråga :)
För typ ca 1 minut sen fick jag en kommentar av någon som kallar sig "Twilight Baby"
Twilightbaby gav mig en ide, att jag skulle lägga till en/flera gästbloggare för bättre uppdatering! Någon intresserad?
KOMMENTERA!!!
Ps, tacka även Twilight Baby för att hon kom med den braiga lilla ideen :) ds

Kommentarer
Postat av: sannis

Thank god youre back!!!

2011-08-26 @ 13:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0