YO, YO, YO!!!

Hejsan alla twi-fans!
Jag är helt slut efter att jag satt två timmar uppe på en häst och sedan 45 minuter i stallet och hjälpte till att fixa vatten och så!
Jag fick en liten kommentar från LINA som undrar vart jag får all information om tex hur Edward skapades och så.
Här är svaret ;)
Jag får det ifrån Twilight, den officiella illustrerade guiden, en bok som jag nyligen köpt, tappat bort, och hittat igen, på sin vanliga plats där den alltid ligger, såklart :P
Jag sitter faktiskt med boken i handen i detta nuet ;)
Här kommer fyra berömda citat :) Kan ni gissa från vilken bok varje citat kommer ifrån?
"Förtryck måste bekämpas"
"Jag har själv bevitnat banden som finns i den här familjen, för det är en familj"
"Vill du att jag också ska kalla dig herre, som dina lismande vakter?
"Om vi överlever det här, så följer jag dig överallt"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0