Ännu en "serie" med Kristen och Rob :) Hehehe, Tyckte dom var så roliga att göra ;)

robert pattinson cell phone walk and talk 06
Ey, kristen, I kväll bjuder jag på middag! Kommer du?
Ja, det är klart jag kommer! Det ska bli jättegott!
EN TIMME SENARE:

Middagsbordet ;)



Oj Rob! Va fint det ser ut!
Kul att du tycker det! (fråga INTE vad som hände med texten!)


*Host, host* Rob! VAD HADE DU I MATEN!!!????

EEEEE?


FÖRSÖKER DU MÖRDA MIG ELLER NÅT!!!???



Nej... Var det illa?




Erkänn! DU FÖRSÖKER MÖRDA MIG!




Kristen vaknar...



Hey, Rob! Jag hade en SJUK dröm!



Kan jag få fråga en sak innan du berättar?



Visst... Vad?


Skulle du vilja komma på middag hos mig i kvä...



AAAAA!!! NEJ! SNÄLLA! LÅT MIG VARA!
*Lägger på*

THE END

Vilken var roligast/bäst? Denna eller den förra?

Kommentarer
Postat av: Clinan

Den var bra:)

2011-03-08 @ 20:27:44
Postat av: Sakks

Jag tycker att denna var bäst. Fast jag skulle nog tycka det var roligare med egna bilder. Jag är inte så försjust i tagna bilder. Fråga inte varför... Det är en lång och lite komplicerad historia. Annars var det roligt. Ganska klassisk :) ! Jag skulle vilja att du gör mer sådant. Kul och så tycker jag ^^ . Fast kör vanliga inlägg imellan åt. Annars kanske man tröttnar... Eller, man tröttnar nog då. Har inte så mycket mer att skriva. Jo, använd andra karaktärrer. Du änvänder ju typ samma och det blir inte så roligt i längden :) ! Hoppas du gillar min konstruksiva kritik ^^

2011-03-08 @ 20:31:56
Postat av: Elin

Hej! Det blev ingen tävling eftersom inga fler ville vara med, men det är en ny idag, så gå in och anmäl dig i det nya inlägget :D

2011-03-10 @ 14:49:59
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Krånglig&Konstig

Sv : Tack. ^^

2011-03-10 @ 16:53:23
URL: http://krangligochkonstig.blogg.se/
Postat av: Lovisa♥

sv: aw tack va gullig du är :)

2011-03-10 @ 17:31:50
URL: http://cutielollipop.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

Hejhej!



Anmäl dig gärna till våra fredagsintervjuer :) Frågorna handlar såklart om Twilight och du får stå i centrum! Anmäl dig i inlägget, men glöm inte att ange din mejladress!



Trevlig helg!

kram

Jennie - TTS

2011-03-11 @ 11:08:18
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/
Postat av: vicki

Den var rolig! :D:D

Kolla gärna in på tävlingen jag har på min blogg :P

// Vicki

2011-03-11 @ 21:07:21
URL: http://ttwilights.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0