Bokrecention

Utanför recentionen: Nu är jag hemma från ett jobbigt ridpass. Har precis duschat och ska ta lite varm oboy med vispgrädde och lägga mig i sängen med bästa boken. Ok, Twilght-böckerna är ju klart bäst, men denna är oxå bra :)
Boken: "Syskonen Boudelaires olycksaliga liv, det hotfulla hospitalet" heter boken. Den tycker jag ni ska läsa! Men då bör ni läsa hela serien. Första boken heter "Syskonen Boudelaires olycksaliga liv, en olustig början" Det finns 13 böcker i serien och jag är på bok 8 :)
Antal månar: Jag ger boken 5 månar + 2 månar eftersom det kan vara svårt att komma in i boken men när man väl börjat läsa kan man knappt sluta! Jag kommer börja använda månar när jag skriver recentioner :) 5 månar som högst plus upp till 3 pluspoäng om författaren är bra och om det finns något annat bra.
Moon-Mdf-2005.jpgMoon-Mdf-2005.jpgMoon-Mdf-2005.jpgMoon-Mdf-2005.jpgMoon-Mdf-2005.jpgMoon-Mdf-2005.jpg Dessa månarna kommer jag ge er för varje recention :)
Övrigt om boken: Sluta inte läsa den efter ett par sidor! Ge den 2 - 5 kapitel och du kommer ÄLSKA den! Om du inte vill riskera att köpa en dålig bok, gå till närmaste bibliotek! Låna den där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0