Jätteledsen

Hej!
Jag är jätteledsen men jag hinner verkligen inte skriva i dag... Men jag kommer hur som helst skriva så mycket jag bara kan i morgon ;)
Så ni får njuta av dessa bilderna  så länge :)
Rob, jag känner mig lite deppig idag....
Jasså, varför det??
Jag vill helst gömma mig!
Ehh, jag fattar fortfarande ingenting.....
Fattar du ingenting??? Jag har en BAD HAIR DAY!!!!
Photobucket
Hahaha, nu ser jag ju det!!! Ser ju skitkul ut!!!
SHUT UP, ROB!!!
Ooops, där sa jag lite för mycket....
Att jag aldrig lär mig hålla tyst...
Sådär!! Bättre nu??
Wehey!!! Snyyyggt!!

Kommentarer
Postat av: Maja

haha!! Jag skrattade när jag läste detta! som en egen liten serie haha

2011-03-08 @ 10:45:59
Postat av: Frida- En fotoblogg

Hej.

Tack så mkt, gillar din blogg med :)

Kram!

2011-03-08 @ 16:32:33
URL: http://fridafridaaa.blogg.se/
Postat av: Clina

Ja den var väll bra:) Snyggt gjort,

2011-03-11 @ 19:10:53
URL: http://stallet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0