Julia Jones INTERVJU

Twilightstjärnan Julia Jones besöker Helsingfors. Vi sätter oss ner och pratar slutet av serien och blodiga scener.

Twilight: Breaking Dawn - Part one har premiär på fredag. Del ett följs nästan år av del två som blir den sista filmen i serien.

Filmen inleds med ett bröllop som alla fans längtat efter.

Hur kändes det att se bröllopsscenen?
- Jag blev mycket rörd. Jag är inte med i scenen men jag var där. Nästan alla skådespelare är med och alla ser så vackra ut. Det var i slutet av inspelningarna och det blev som en ögonblicksbild av hela serien, sägerJulia Jones.

I filmen finns en scen väldigt blodig scen där Bella föder. Vad tänkte du när du såg den?
- Jag anade nog vad som skulle hända. Jag hade sett delar av scenen på inspelningarna. Den var precis så stark som jag trodde. Häromdagen såg jag filmen med några vuxna män, de blev verkligen chockade av den. Kanske blir män mer chockade av att se en födsel än kvinnor?

Jackson Rathbone skrek när Taylor tog av sig


Första gången hon såg filmen var i en tom biosalong med en del av teamet. Att se filmen i en nästan tom biosalong var en konstig känsla.

Jackson Rathbone började imitera ett fan så att det skulle kännas som vanligt. Han skrek när Taylor tog skjortan av sig eller när något viktigt hände.

Slutet är episkt


Del ett är en rätt intim och stillsam Twilight-film. Julia ser fram emot del två, den sista filmen. Så här beskriver hon den.

- Den är väldigt episk.
Källa: http://yle.fi (det var alltså INTE jag som gjorde intervjun, utan jag hittade den på http://yle.fi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0