Dagens hälsosamma schema

GOD MORGON!
I dag känner jag mig som förnyad! Jag tänker tänka hälsosamt idag! Hm... *Tänker hälsosamt* Vad kan man göra... OOO Jag vet! Man kan låna mammas Iphone (appen Runkeeper) och gå på en promenad med Linnéa! Gud va smart jag är!
Sen kan man...?  Hm... *tänker hälsosamt igen* OOO, jag vet!!! Man kan göra sig en ekologisk och nyttig smothie! Smarrigt!
Okej. Efter den nyttiga smothin då...? *Tänker igen, men denna gången tänker jag att jag blir helt GALEN av att tänka så hälsosamt!!!*  OOO jag vet! JAG GÅR UT OCH HOPPAR STUDSMATTA! Det ska jag göra tills jag är helt slut, vilket dessvärre inte kommer ta så lång tid, kondisen är inte direkt på topp...
Och sen då...? *tänker hälsosamt, IGEN* Okej, out of ideas! HJÄLP MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0