Vinterskor

Japp, jag har köpt nya vinterskor!
Nee, det har jag inte alls det... Oturligt nog... Just nu har jag OTROLIGT tråkigt!
Men jag kanske kan berätta vad jag har gjort idag?? Jag har:
  1. Gått upp och gång på gån lagt mig ner och somnat om igen XD
  2. klätt på mig och gjort mig iordning
  3. åkt till skolan
  4. Haft engelska
  5. haft so
  6. haft matte
  7. lunch
  8. svenska
  9. bild
  10. piano
  11. bild
  12. slutat och åkt hem
  13. gått till Julia
  14. Ätit någon god kaka som hennes syster hade gjort
  15. förlorat ett parti chack (Måste träna nu!!!)
  16. Åkt hem
  17. tittat på tv
  18. välkomnat min farbror Uffe som kommit ner från Stockholm
  19. Middag
  20. tittat på tv
  21. skrivit på bloggen.
Japp! 21 "viktiga" saker som jag har gjort idag. Som ni ser har jag haft en "jobbig" dag och jag "måste" slappna av och kolla på vampire diaries!
Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0