Dakota Fannings lillasyster besatt av Twilight

Dakota Fannings lillasyster älskar Twilight så mycket hon har gjort en android som kallas Robot Pattinson .

Dakota Fanning Jane Twilight

Den 16 -åriga skådespelerskan spelar en ond vampyr i filmen som också stjärnorna Robert Pattinson , Kristen Stewart och Taylor Lautner spelar i. Dakota älskar att visas i filmer, men säger att hennes lillasyster Elle är ännu mer fascinerad av historier än hon är.

"Min 12 -åriga syster är besatt , " berättade Dakota för Chicago Sun-Times . " Hon har klippdockor av Rob och Taylor. Hon gör en robot i skolan och kallade den Robot - Pattinson . Jag älskar att människor av så många åldrar älskar det. "

Dakota filmar för närvarande Breaking Dawn del ett och två , de sista filmerna i Twilight-serien. Hon kan inte tro att serien snart är slut , eftersom hon har haft i en ond karaktär så mycket.

" Att ingå i Twilight är fortfarande så surrealistiskt för mig , sade hon . " Min karaktär är naturligtvis inte den trevligaste personen . Det är fascinerande att kunna spela någon som finner nöje i att såra människor. Det är en konstig sak att göra. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0