Kristen Stewart förföljd av stalker

Den unga "Twilight"-stjärnan Kristen Stewart, 20, har fått uppleva baksidan av kändisskapet. Skådespelerskan trakasseras på telefon av en mystisk kvinnlig person.

– Jag har fått en galen stalker. Jag är ganska säker på att det är någon tjej som har fått mitt nummer från någon jag gick i skolan med som typ tänker att ”Jag har Kristen Stewarts nummer”, säger hon till brittiska Elle.

Ska byta nummer

Kristen känner sig inte så pass hotad att hon tänker byta nummer. I det stora hela försöker hon leva så normalt som möjligt trots sitt kändisskap som bara växer och växer. 
I slutet av juni har den tredje ”Twilight”-filmen ”Eclipse” 
premiär och med tanke på hysterin kring de andra filmerna så kan Kristen kanske behöva förbereda sig på ytterligare en och en annan stalker med tanke på filmernas popularitet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0