Robert Pattinson:Jag kommer att dö innan jag blir 30

Robert Pattinson gick från okänd brittisk skådespelare till världsstjärna efter Twilightfilmerna. Nu är han rädd för att dö innan 30.




 

Den 24-årige Pattinson har inte mycket att klaga på. I en intervju med tv-programmet Nightline säger han enligt Usmagazine.com:
- Om så många bra saker händer, då kommer jag dö innan 30. Jag tror det är guds sätt att säga: ”Hej, du skulle inte ha bett om så mycket.”

"Gömma sig"

Fast Robert Pattinson stortrivs som världskänd skådespelare. 
- Skulle mina framtida barn fråga om de ska försöka bli skådespelare skulle jag svara: Ja, det är underbart, du behöver inte göra någonting.
Det enda han saknar är att kunna promenera runt i städer själv. 
- Jag kan inte göra det längre utan att bli lite paranoid. Men man blir bättre på att gömma sig, säger Twilight-stjärnan enligt Usmagazine.com.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Då dör jag innan 15.

2010-06-17 @ 10:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0