Förlåt :(

Men HERRE GUD!!! Jag har gjort det igen :( Jag har tagit en paus, ni har gått in (jättemånga om dagen) och INGET nytt har stått där! Ni anar inte hur ledsen jag är!!! Men det har varit stressigt... Jag har sjungit i kyrkan (mer om det sen) bandet ska spela på skolavslutningen (Bara att repa, repa, repa med bandet) och så läxor, piano, skola, ridningen som ska få plats på ett hörn, fixa julklappar, slå in dom, och försöka sova lite på nätterna också... :( Men det SKA bli bättre uppdate! Men frågan är bara, VAD VILL NI LÄSA OM!? Vill ni att bloggen ska vara en BARA twilightblogg eller ska jag blanda in lite vardag och så också eller? Ska jag ändra något? I så fall mycket/lite??? Ska jag ändra min design??? Hur ska den se ut??? Snälla ni, det är så SJUKT mycket enklare för mig att skriva om ni vill svara på dessa frågorna! Om ni svarar så lovar jag att jag ska uppdatera bättre! Uppdatera, om så bara ett litet inlägg, ett par gånger om dagen! Kanske ett inlägg varje rast och fyra inlägg varje dag när jag kommer hem? Ett innan jag går och lägger och ett när jag går upp? Det blir, en vanlig skoldag, 10 - 11 inlägg!
KRAMIZZ!
Och så ni vet, det här är jag :) (NOT)
Det här är jag på riktigt (När jag och min lillebror var yngre):

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du vill så kan jag göra en gratis bloggdesign till dig :) ?

2011-12-06 @ 20:11:23
URL: http://taylorfever.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0