Den offeciella twilight-guiden :)

Att Stephenie Meyers mycket efterlängtade bok “The Twilight Saga: The Official Illustrated Guide” kommer ut den 12 april i USA vet nog de flesta.

Men visste ni att boken kommer ut på svenska samma datum? :)

Twilightsagan- Den officiella illustrerade guiden” är en komplett guide på 500+ sidor.

Här är lite småfakta om boken på svenska från B Wahlströms som ger ut den:

Nu kommer den omfattande uppslagsboken om Bella, Edward, Jacob och alla de andra från Stephenie Meyers oförglömliga värld i Om jag kunde drömmaNär jag hör din röstLjudet av ditt hjärta och Så länge vi båda andasTwilightsagan – Den officiella illustrerade guiden är med nästan 100 färgbilder, exklusivt nytt material, ingående fakta om karaktärerna, släktträd, kartor, omfångsrika korshänvisningar och mycket mer en efterlängtad och oumbärlig uppslagsbok för alla Twilightläsare.

Jag ska i väg i dag men jag kommer sitta och skriva när jag kommer hem om jag hinner :) Jag lovar :)

Kommentarer
Postat av: vicki

Hej :) det är okej att du länkar min blogg :D kul att du gillar den :P

// Vicki

2011-02-21 @ 16:33:27
URL: http://ttwilights.bloggplatsen.se
Postat av: Bionytt.se

Breaking Dawn Part 1 kommer bli epic! Kolla in den nya trailern i full HD på http://www.bionytt.se/2011/06/breaking-dawn-part-i/



Uppskattar att du är så uppdaterad!

2011-06-26 @ 22:05:28
URL: http://bionytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0