HJÄLP!!!

GHAAA! SKRIVTORKA!!! Jag har absolut INGET att skriva om! Så jag tänkte be er om en liten tjänst. Om ni är ute och surfar lite, och sen helt plötsligt ser ni något som ni tycker hade passat på bloggen, mejla mig och berätta! Jag är inne i en period där jag inte hittar något alls som har med twilight att göra!
Snälla! HJÄLP MIG! Mejla om ALLT! Någon video? Lite kul information? ALLT funkar! Du når mig på [email protected] MEJLA NU!
Sen tänkte jag fråga er om jag ska börja skriva lite mer "privata" saker på bloggen såsom modetips, dagens outfit och liknande. NU HAR NI CHANSEN ATT TYCKA TILL! Om ingen tycker till så kommer jag börja lägga upp sådana saker så att det blir lite mer "aktivt" annat på bloggen. Så TYCK TILL i en kommentar och det blir som en röstning typ :P
Jag gör detta för att NI ska tycka att bloggen är så bra som möjligt! Sen undrar jag om det finns någon som skulle kunna göra en fin och passande header till bloggen :) Jag har fått vissa klagomål om att det inte finns någon header här :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0