Rob om ett förhållande

Han sätter hjärtan i brand världen över som Edward Cullen i de populära 'Twilight'-filmerna och han har funnit kärleken i motspelerskan KristenStewart.

Men nu avslöjar Robert Pattinson att han inte tycker att parets karaktärer Edward ochBellas  relation egentligen inte är något att hänga i granen.

— De har ett besvärligt förhållande med mer problem än vanligt, säger tjejfavoriten i intervjun och slår därmed ned uppfattningen om att ”Twilight”-romansen skulle illustrera det perfekta förhållandet.

— För att vara med Edward måste Bella i princip ge upp hela sitt liv och överge sin familj. Och hon får nästan inget tillbaka, är Roberts hårda ord om förhållandet som trollbundit en hel värld.

Robert menar att kärleken mellan karaktärerna inte alls är något att sträva efter.

— Bella är konstant i fara… Jag tror inte att de flesta skulle vilja vara i ett sånt förhållande. Det är väldig intressant att alla tycker att förhållandet är så perfekt.

Trots det så är Robert en riktig romantiker.

— Jag tror att om du älskar någon så skulle nog de flesta säga att ”om jag behöver dö för att rädda den här personen så skulle jag göra det”.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0