Stewart avslöjar hur hon gått ner i vikt för "Breaking Dawn"

Robert Pattinson och Kristen Stewart

Summit Entertainment

Twilight-fansen kan vara chockade över hur mycket vikt  Kristen Stewar t förlorade för att synas utmärglad och sjuk under Bella Swans graviditet i The Twilight Saga: Breaking Dawn Del 1 . Visst det fanns någon urgröpning och skugga i ansiktet av smink.Men på filmens fest på Four Seasons tillfrågades Stewart om den drastiska bantning hon måste ha fått utstå för att bli så jäkla mager.

"Digitalt. Totally. Jag hade inte tid att förlora någon vikt," säger Kristen. "Alla scener var så sporadiskt filmade. Som Bob (Condon) sa, på en dag, var jag bokstavligen en vampyr, en människa, en gravid kvinna och så gifte jag mig . Allt sköts helt ur fas. "

 

Det gjorde riktig viktminskning omöjligt. "Vi hade fått stänga ner produktionen i ett par månader för att jag skulle kunna gå ner i vikt eller få den tillbaka, hur som helst. Så jag tänke:" Ja, jag hoppas att ni gör ett bra jobb med det digitala eftersom jag kan inte göra den delen. "

"Det kan förstöra dig om det ser löjligt ut och självklart gör det inte det, anförtrodde den initialt oroliga Stewart." De där killarna är fantastiska. "

 


Kommentarer
Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Hej! Läget? :)



Intresserad av en ny design? Kolla in http://jojjjjoh.blogg.se/jojjodesign ;)

2011-11-23 @ 22:44:44
URL: http://jojjjjohs.se
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare om du känner för det :)

2011-11-24 @ 14:20:36
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0