Viktiga handlingar - Breaking Dawn

Jag kommer skriva handlingarna i Breaking Dawn, de med fet text är saker som jag tycker är med i filmen (del 1) och de med Kursiv text är sakerna som jag tycker att dom har missat. Rätta mig om jag har fel någonstans :)
Om det dyker upp något med understruken och kursiv text så betyder det att det är saker som jag tycker är EXTRA viktiga, men som jag tycker att dom har missat.
NY PUNKT!!!! Fet och understruken text betyder att det är saker som är med i filmen, men kanske lite, eller mycket ändrade dvs bytt plats så att det händer på andra ställen eller att det bara stämmer till viss del.
Detta blir kapitel 5 och 6 (7 är ett ganska långt kapitel...)
KAPITEL 5
  • Bella och Edwad åker på smekmånad, de flyger först till houston, vidare till rio de janeiro, och tar sedan en båt till Isle Esme
  • Edward bär Bella över tröskeln
  • Edward väntar i på Bella i vattnet, dom ska ta ett kvällsdopp
  • Bella dushar för att lugna ner sig
  • Edward är rädd för att han ska skada Bella
  • På morgonen vaknar Bella med en känsla av ren lycka, men Edward är arg på sig själv
  • Bella har blåmärken över hela kroppen, men försöker förklara för Edwad hur lycklig hon är
  • Edward gör frukost till Bella, coh hon frågar om han inte tänker röra henne mer på hela smekmånaden
KAPITEL 6
  • Edward sysselsätter Bella med snorkling, vandring, simning och vackra solnedgångar
  • Bella försöker förföra Edward med underkläder, mutor och kompromisser
  • Bella har mardrömmar om Voulturi och ett vampyrbarn och vaknar upp gråtande
  • Bella vill verkligen ha Edward. Hon bönfaller och kysser honom. De älskar och både Edward och Bella vaknar upp glada på morgonen (Edward  vaknar väl inte???)
  • Bellas balans försämras
  • Städpersonalen kommer och infödningskvinnan är misstänksam. Hon anar vad Edward är och är orolig för Bellas skull.
Gillar ni den här sortens inlägg? Dom är väldigt jobbiga att skriva så gillar ni inte dom så säg gärna till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0