Renovera

Ligger i sängen i det nya rummet och lyssnar på regnet som slår mot rutan och bilarna som ilar förbi utanför. Flyttade in alla mina möbler utom mina två bokhyllor, spegeln och sänglådorna. Har fått ny säng och vi kan inte hitta benen till den!!! Retfullt!!! Därför får sänglådorna stå på Olivias rum (mitt gamla) tills jag hittar benen till sängen. Höll på och grejsade på rummet i TIMMAR och det är jättemycket kvar!!! Herre Gud säger jag bara!!! Aja, sänghörnan är klar i alla fall. Mysig med ett rött täcke, röd kudde, vit kudde (hade inte två likadana örngott) sängen proppfull med gosedjur, en liten drömfångare över sängen och på nattugsbordet står en lampa och ett dagisfoto. Vid sängens fotända står en träfärgad byrå med en rosa lampa, låda som jag gjort i slöjden, någon liten cool glasgrej och masken som jag gjorde i Italien.
Rästen av rummet är en stor röra... Ska försöka fixa det i morgon:)
har försökt ladda upp bilder, men det funka inte... :(
Jag ser om det går senare!!!
Kramizz!!!


Kommentarer
Postat av: Mandis

SÅ mkt gosedjur du har!! Är alla verkligen dina eller är det dina småsyskons?

2011-10-27 @ 13:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0