Öppet hus

Idag var det öppet hus på skolan. Det var jättefint! Alla klassrum var pyntade, det fanns en massa aktiviteter och SÅ mycket mer!!! Jag är i dramagruppen i "estetiska profilen" på skolan och jag och ett par kompisar från gruppen höll i en massa roliga dramaövningar! Vid ett tillfälle var det nog runt 60 pers i rummet och det var vårt jobb att se till så att alla hade roligt! Vi körde charader, improvisation, "skriket" och lite andra lekar. Som sagt väldigt kul!
Det var ingen mening att åka hem efter skolan eftersom det inte var så långt tid tills det började... Därför gick jag och ett par kompisar ner och tog en pizza! Jättemysigt!
Trött nu, och törstig ;) Ska nog gå och lägga mig tidigt idag! Eller nått... Ska iallafall hinna kolla på Vampire Diaries! Och ta ett glas vatten... Inte så sugen på något större...
God natt, eller vad man säger, ska ju inte sova ännu... Men iallafall,  GOD NATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0