Sova på skoltid?

Jaa, det är just vad jag ska få göra sista lektionen fem måndagar framöver!! Vi har nämligen något som heter ep-säck på vår skola och där har jag valt avslappning! Då kommer vi ha massage, yoga, meditation och så ska man få slappna av och SOVA!!! Det är jätteskönt!
Jag somnade idag på ep-säcken! Det är både vi och klassen över oss och när jag vaknade till satt min pojkvän brevid mig och viskade: "Du snarkade" sen log han mot mig :) Men jag rodnade bara... Han förklarade att jag bara hade snarkat lite och inte ens min kompis, som låg på andra sidan om mig hörde när jag snarkade. PUST!!! Sen somnade jag om och när jag väcktes fick jag springa till bussen. Det var skönt INNAN jag var tvungen att springa ut i snörusket!
Och till er: En jättefin låt som heter Itsumo Nando Demo (Eller på engelska, Always with you) och den är jättebra att slappna av till

Visst är den fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0